Відкриття власного салону – нездійсненна мрія чи реальність?

Пошуки якісної бізнес-ідеї змушують багатьох підприємців-початківців, в першу чергу, задуматися над тим, що в нашому житті може бути настільки постійним, що протягом багатьох-багатьох років буде приносити гідний дохід. Весілля – це, як раз, така постійна, втім, як і те, що з нею безпосередньо пов’язано, отже, відкриття весільного салону може розглядатися в якості досить перспективною бізнес-ідеї. Як її здійснити, запитаєте ви? Непросто, але цілком можливо.

Почати, звичайно ж, необхідно з пошуку інвестицій або залучення початкового капіталу. Залежно від масштабів ідеї, для її реалізації знадобитися різна кількість грошей, але якщо мова йде про солідний весільному салоні в великому місті нашої країни, тоді доведеться розраховувати приблизно на 100-120 тисяч американських доларів. Куди підуть такі гроші? По-перше, необхідно орендувати гідне приміщення. Тут мова йде про зразкову площі в 120 м ?, відповідному ремонті в ньому і проведенні перепланування, щоб у весільному салоні обов’язково були присутні і службові приміщення, і примірочні, і торговий зал.

Далі, необхідно звернути особливу увагу на комплектацію асортименту пропонованої продукції і послуг, зокрема, розраховуйте на придбання мінімум 30 моделей весільного вбрання і всіляких аксесуарів до них. Крім того, зовсім не зайвими тут будуть вечірні сукні, послуги візажиста, перукаря, майстра манікюру та педикюру, флориста. Крім того, звертаємо увагу на необхідність найму продавців, керуючого салоном і бухгалтера.

Звичайно ж, багато фінансових витрат зажадає від вас рекламна кампанія. Тут необхідно звернути увагу на різноманіття способів її проведення: від традиційних рекламних роликів та оголошень в ЗМІ, до виробництва і установки зовнішньої реклами. Тут же не варто забувати про Інтернет, зокрема спеціалізованих сайтах і форумах, власному інтернет-ресурсі.

Ось так і складається позначена нами сума, яка, до слова, досить швидко окупиться, якщо, звичайно ж, все зробити по розуму, а також виявити належну зацікавленість до якості послуг, що надаються і належному відношенню до своїх клієнтів.